I wanna work!

Suck säger jag bara, det var ju den här månaden som man skulle jobba varje dag och tjäna in en massa pengar.
När man istället vaknar utvilad så förstår man att redan där har ju något gått fel och när farsan kommer in och säger att det blev pappersarbete idag istället så blev det bekräftat.. no work today!
Vad ska man göra för att få jobba lite egentligen?!
Söka ett annat jobb kanske?

Hur som så får man väl göra något vettigt av dagen, iallafall försöka.. kan ju alltid sticka iväg och träna med grabbarna idag då det var ett tag sen. Förhoppningsvis går tågen lite bättre än igår då jag fick vänta 45min på tåget in mot stan, SL lyckas då göra en besviken om och om igen.
Efter jobbet igår var jag iallafall inne och rörde på mig en snabbis inne på gymmet innan jag åkte till Carina där jag blev bjuden på middag. Mat mat mat! :D
Sen vart det lite film och ett avsnitt av CSI där jag förövrigt gissade rätt om vem som var mördaren på en gång.. naturbegåvning? hehe.
Hem kom jag iallafall lite snabbare som tur var och blev upphämtad på stationen, det var lite spännande att åka från stationen då vägarna hade snöat igen ganska bra så på vissa ställen så var det bara enfiligt.
Spännande som sagt..
Jaja jag hade iallafall trevligt igår och på något mystigt sätt är jag ganska sliten idag, på gränsen till träningsvärk här och var... lite skumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0