Catching up.

Ja då har det gått ytterligare några dagar då.. i helgen som var så kom då Nina på besök så det var väldigt trevligt! Under lördagen så blev det en lång promenad runtom i Stockholm, besökte lite viktiga platser som man måste se.. typ stadshuset, kungsträdgården och plattan mm. :D
Träffade även Ninas vän Elin som bor i Stockholm sen ett tag tillbaka, även Jonas hittade sig in till stan efter att Elin behövde åka hemåt. Tillsammans så drog vi 3 till biljardpalatset på fridhemsplan där lite senare en trött Erik även anslöt. Det var ju verkligen min dag för jag vann varje match jag spelade så det var ju trevligt, Erik och Jonas underhöll oss med öl och en liten shot slank även ner. Det blev tillräckligt för att Erik skulle bli full och.. Erik. hehe.
Under lördagen så blev det en långpromenad till fast nere på sjön i Bro som fortfarande är frusen, solen låg på och det blåste inte så farligt så det var riktigt mysigt och även Jackson var med. :)

Igår efter jobbet så stannade jag och farsan på Willys för att handla efter jobbet och då passade jag på att fynda lite, på övervåningen låg en klädesbutik som skulle stänga så dom hade riktigt fin rea.. 50% off.. Gillar't!
Nog för att det var en hel del skit så kunde man ändå hitta lite roliga saker, dom hade bland annat en massa kläder från Ed Hardy så jag passade på att införskaffa två t-shirts av det märket och en från Hugo Boss som bara gick för 60:-.. som funnet!

Nu blir det då jobb och gym i veckan i just den ordningen tills på fredag då jag på nytt åker ner till Linköping tills på söndag då tanken är att vi båda ska åka upp till Stockholm tillsammans! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0