22 Dagar kvar till Grancan.

Nu så har det väl gått ett tag sedan senast igen och lite smått och dant har väl hänt, åkt lite båt och sånt kul!
Har lyckats förstå mig på båten lite så nu är det bara att lägga till man ska öva lite på sen är det en kneeboard eller en ett par vattenskidor.
Dagens tur till gymmet är väldigt värt att nämna! Tror aldrig att det har gått så bra förut, körde på i 1½ timme dock inte effektiv tid då man passade åt Daniel eller vilade emellanåt också men hur som...
Kändes som att jag hade kunnat hålla på ända tills att dom skulle stänga, spelade ingen roll ifall man ökade motståndet varje gång det fanns hela tiden något mer att ge.
Dock så fick jag lite oväntad "inspiration" som fick mig att stå ut lite längre också, armar och lite mage blev det idag så imorgon ska jag ta en tur med Muskel-Micke och köra rygg...kanske lite mer mage då också.. kan man väl inte få för mycket av speciellt inte nu när det bara är 22 dagar kvar till Gran Canaria!
Kanske så att man skulle börja till att göra en packlista eller något, det är ju inte så långt kvar menar jag och jag vet hur det skulle sluta annars... man står och packar dan innan och försöker komma på vad man glömt pressa ner.
Nej lite sömn kanske så att man orkar en dag imorn också, är ju inte så duktig på att komma i säng även fast man har en tidig dag som väntar.. men värre har man ju varit med om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0