Mitt allt.

Ibland vågar jag inte ens andas
Rädd att vakna upp ur en lång dröm
Rädd för att kliva utanför spåret och inte hitta tillbaka
Rädd att finna att jag är tillbaka på den plats jag var innan jag hade dig

Det finns inte ett ben, en muskel, en sena i min kropp som inte vet vad som kommer hända om jag skulle vakna upp
Det finns ingenting som skulle kunna ändra på resultatet
Finns inga ord eller handlingar som kan stoppa det ostoppbara

Jag vet att det inte finns något annat som kan mäta sig med det här
Ingen kraft i världen kan få mig att vika av från spåret

Jag önskar att du ser allt som jag gör
Hör allt som jag säger
Det finns inget i världen som kan såra dig när jag är med
Alla dina tårar kommer jag vara där för att fånga upp
Alla leenden kommer jag att vara där för att dela med dig

Säg mig att jag inte drömmer
Säg att du ser det jag gör och hör det jag säger
Säg att du delar mina tankar
Säg att du kommer finnas där för mig som jag kommer vara där för dig tills tid och rum upphör att excistera
Säg att du älskar mig.

Kommentarer
Postat av: carina

Jag älskar dig!!

2010-12-22 @ 18:15:00
URL: http://thegreatcake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0