The world keeps turning another day.

Så vad har man väl gjort för att få denna dag att gå då?
Jo det började med en hel dags arbete vilket inte innefattar något speciellt värt att nämna, bär runt på vertyg, bygg upp något, slå ner något annat, städa och så var det med det.
Efter jobbet for jag iallafall till Jakan för att hämta upp en burk träningspulver jag skulle få köpa billigt av en kille... visade sig dock så lustigt att när jag kom hem och kollade upp på nätet så betalade jag mer än fullpris!
Den gubben går inte med mig, jag tror jag har lite pengar som jag ska få tillbaka minsann!!
Stor som faen var burken dock, 4kg med skinande styrkeframkallande pulver som allt ska sätta fart på kroppen.
Kan ju bli riktigt trevligt i sommar :)

Efter att ha blivit blåst och duschat klart så mötte jag upp med käre Carina som till slut efter 80h på en buss lyckats hitta tillbaka till Sverige och dess huvudstad Stockholm. Välkommen hem!
Det blev lite promenad fram och tillbaka tills vi äntligen kom till ro på Waynes Coffe där det blev en daimtårte-slice och en varm choklad. Pratade om vad sommaren har att erbjuda och nu längtar man ju mer än vad som är nyttigt efter allt som komma skall!
Sol, bad och en massa skratt. Sommaren 2010 har höga förväntningar på sig så nu jäklar sätter vi igång :D

Stackarna lilla mamma lyckades även halka utanför huset och slå i knät så pass illa att hon fick åka in till sjukhuset :(
Får hoppas att benet läker ihop fint och att det inte ska göra allt för ont under tiden den gör det! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0