Bloggarpojkens återkomst.

Ja nu blir det ju lite som det blir med skrivandet här, man sitter vid datan man kommer aldrig så lång att man börjar skriva. Har väl lite torka eller något sånt, den här helgen har iallafall varit väldigt bra.
I fredags så lämnade jag av Nina inne i stan, hon skulle ner till Amsterdam på In Control. Ett stort "disco" för människor som gillar att skutta runt till hardstyle och diverse. ;)
På kvällen så var det då Black&White på 360 så det kunde man ju verkligen inte missa, lite problem med tåglinjen gjorde det lite krångligare att ta sig in men till slut så var man iallafall där.
Tillsammas med Jonas, Daniel, Hannah och de vanliga gänget som brukar dyka upp där så blev det en trevlig kväll, träffade en tjej som jag var övertygad om att jag kände. Var inte säker men hon var en av två som jag tänkte på och hon var lika övertygad hon om att vi kände varandra.. men det visade sig dock att vi inte kände varandra alls.. har säkert inte ens träffats förut.
Låter ju inte så väldans kul men på plats var det lite roligt med att försöka komma på vart vi kände varann ifrån.
Jo men iallafall, dans vart det ju som vanligt så att svettpärlorna letade sig fram lite här och var.
Att det ska behöva vara så jäkla varmt där nere, ventilation ja tack!

Resten av helgen har jag faktiskt inte gjort mycket annat än att ta det lugnt här hemma, lite långtråkigt kan det väl bli men det är ändå skönt på samma gång att inte göra så speciellt mycket.
Nu blir det nog att lägga sig i sängen framför en kort film och sen ska jag upp och möta första tåget imorn bitti, då kommer Nina hit igen så lite halvpigg kanske är en bra plan att vara.
Kanske inte är ett så bra sällskap om man ligger och sover..
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0